De Haan Westerhoff staat voor kwaliteit en service. Ook na de garantieperiode of bij storingen aan producten die niet door DHW gemonteerd zijn, staat de servicedesk van DHW voor u klaar. Wat u standaard van de servicedesk mag verwachten is 24/7 bereikbaarheid, gecertificeerd personeel, binnen 3 werkdagen een servicespecialist ter plaatse en bij spoedstoringen nog dezelfde dag. Storingen kunt u via de website, per e-mail service@dhwz.nl of telefonisch 0512-369411 melden. Onze servicedienst is bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur, spoedstoringen kunt u echter 24/7 aan ons doorgeven.
Voorkomt u liever storingen en wilt u geen onverwachte uitgaven aan uw zonwering- en/of gevelproducten? Kiest u dan voor een onderhoudscontract van De Haan Westerhoff. Dit kan variëren van een eenmalige onderhoudsbeurt tot all-in onderhoud voor een langere periode. Wilt u geen contract, maar vindt u het wel prettig bepaalde afspraken op papier vast te leggen? Kiest u dan voor een serviceovereenkomst.